tisk

Aktuality

06. 02. 2018

Workshop NOVINKY QI 2018

Další tradiční workshop pro naše zákazníky s QI bude 14.2.2018 v Kongresovém Centru REC.

Program

 

[+]
02. 02. 2018

MISS je Silver partmer 2017

V roce 2017 se nám opět podařilo umístit mezi nejlepšími partnery společnosti DC Concept a.s.. hodně vysoko:-)


Je to již podeváté v řadě, kdy již od roku 2009 získáváme každým rokem některé z nejvyšších prestižních ohodnocení partnerů DCC a to buď Silver partner nebo Gold partner.

Obrázek je z přebírání ocenění na 38. obchodním workshopu DC Conceptu.

 

[+]
27. 03. 2017

Jsme hlavními partnery Dne Země

Jaro jsme přivítali se vší parádou a podpořili ekologickou akci společnosti REC Group, která je naším dlouholetým zákazníkem. Smyslem oblíbeného Dne Země je nenásilně podpořit pozitivní vztah k životnímu prostředí. Přispěla i naše partnerská společnost DC Concept, společně jsme se stali hlavními partnery celé akce.

Přijďte se podívat a užít
si zajímavý program. Akce se koná 22. 4.
od 11 do 18 hodin
v nevšedním areálu recyklačního ekologického centra ve Starém Městě. Společnost Vám bude
dělat světoznámý rybář Jakub Vágner, který si nachystal dvě přednášky a
autogramiádu. Lákadlem je i koncert Marka Ztraceného. Pro děti bude přichystáno
nepřeberné množství rozmanitých atrakcí – motokáry, dětská vozítka, koloběžky,
skákací hrady, lukostřelba nebo jízda vláčkem. Vyzkouší si také fyzikální
pokusy s brněnským VIDA science centrem. Kromě dobrot z jarmarku můžete ochutnat
pravou domácí zabíjačku.



V areálu si určitě
nezapomeňte prohlédnout unikátní KOVOZOO.
Kovový odpad v podobě téměř 200 propracovaných zvířecích těl již pět let
okouzluje malé i velké návštěvníky. Na Dni Země přibude nový kousek – mrož. 

 

PLAKÁT DEN ZEMĚ 2017.jpg

[+]
24. 02. 2017

Fotky ze semináře o plánování ve výrobních firmách

Připomeňte si výbornou atmosféru semináře.
.

 

DSCN1418.JPG

DSCN1413.JPG

DSCN1405.JPG

DSCN1404.JPG

DSCN1422.JPG

DSCN1412.JPG

[+]
23. 02. 2017

Seminář o plánování ve výrobních firmách

Jak lze kvalitním plánováním zajistit dodržení slíbených termínů zakázek - s odborníky z inSophy a se zástupcem zákazníka KOVOKON v Uherském Hradišti 23.2.2017.

 www.insophy.cz        www.kovokon.cz         www.qi.cz 

8:30-9:00    Prezence, občerstvení

9:00-9:10    Zahájení (Čuma, MISS)
9:10-10:10    Nedostatky plánování ve výrobních firmách z pohledu odborníka (Štefka, InSophy)

10:10-10:20    Přestávka
10:20-11:20    Nové „Základní plánování“ v IS QI (Kříž, DC Concept)

11:20-11:40    Občerstvení
11:40-12:30    APS systém PlanTune pro plánování ve výrobní firmě (Štefka, InSophy)
12:30-13:00    Dopady implementace PlanTune z pohledu koncového uživatele (Šlechta, KOVOKON Popovice)

13:00-13:45    Oběd
13:45-14:30    Individuální konzultace podle zájmu


Ve čtvrtek 23. 2. 2017 ve školící místnosti 
MARLIN s.r.o. (mapa), Města Mayen 1536, 686 01 Uherské Hradiště (mezi Kauflandem a Studentským náměstím).

 

DSCN1413www.JPG

DSCN1418www.JPG

DSCN1412www.JPG

DSCN1422www.JPG

DSCN1405www.JPG

DSCN1404www.JPG

[+]
16. 02. 2017

Fotky z NOVINKY v QI 2017

Připomeňme si výbornou atmosféru workshopu

v Kongresovém centru REC Group

 

DSC_0045.JPG

DSC_0056.JPG

DSC_0070.JPG

DSC_0068.JPG

DSC_0053.JPG

DSC_0069.JPG

DSC_0057.JPG

DSC_0074.JPG

DSC_0063.JPG

DSC_0065.JPG

DSC_0050.JPG

[+]
15. 02. 2017

Novinky v QI 2017

Další z tradičních workshopů firmy MISS o novinkách a změnách v IS QI pro naše zákazníky bude ve středu 15.2.2017 v Kongresovém centru REC Group ve Starém Městě.


 

Program



8:30-9:00   Prezence

9:00-9:10     Zahájení

9:10-9:40     Finance (Plaček)

9:40-10:15    EET- elektronická evidence tržeb (Slezák)

10:15-10:25   Přestávka

10:25-10:40   Podvojné účetnictví (Plaček)

10:40-11:00   Business Intelligence /BI/ v QI (Slezák)

11:00-11:20   Občerstvení

11:20-11:40   QI Mobile (Hofman)

11:40-11:50   HelpDesk využití pro řízení podpory (Čuma)

11:50- 12:20  Sklady , Nákup a prodej  (Čechal)

12:20-13:00   Mzdy a personalistika (Smutný)

13:00-13:15   Co se připravuje v QI v r. 2017 (Smutný)

13:15-14:00   Oběd

14:00-15:00   Individuální konzultace 

 

[+]
15. 08. 2016

Prodejna a servis na Studentském náměstí

Prodejna a servis kancelářské a výpočetní techniky MISS Centrum jsou přestěhovány na Studentském náměstí č. 1531.

Provozovnu nově najdete v přízemí budovy Celoživotního vzdělávání na Studentském náměstí číslo 1531. Místo je dobře dostupné jak pěšky (od autobusového nádraží cca 5 minut), tak autem (jedno z největších parkovišť v UH zdarma naproti vchodu do budovy). Navigaci usnadňují orientační tabule na pouličním osvětlení.

Sortiment i služby na které jste byli zvyklí zůstaly zachovány - prodej a servis počítačů, kopírek, spotřebních materiálů a příslušenství IT. 
 
Provozní doba je v pracovní dny 8:00 - 11:30 a 12:00 - 16:00.
 



 

 

[+]
22. 02. 2016

Novinky v QI 2016

V pořadí již 13. seminář jsme společně s výrobcem IS QI, společností DC Concept a.s. uspořádali 18.2.2016.

I letos jsme pro seminář využili ověřené stylové
prostředí Kongresového centra REC Group, kam přijelo celkem 64 uživatelů
informačního systému QI.
 Účastníci ocenili jak prezentace
legislativních novinek, kterých bylo letos poměrně hodně, tak i prezentace
zaměřené na nové funkčnosti v systému. 
Z novinek nejvíce zaujalo QI pro mobilní zařízení – QI Mobile a manažerský dashboard. Vysoký zájem byl také o specializovaný workshop zaměřený na pokročilé plánování výroby APS, který plánujeme udělat na podzim.

Děkujeme všem za aktivní účast na letošním workshopu a
těšíme se na příští.

 

DSC_0074.JPG

DSC_0068.JPG

DSC_0067.JPG

DSC_0115.JPG

DSC_0055.JPG

DSC_0066.JPG

DSC_0099.JPG

DSC_0096.JPG

DSC_0088.JPG

DSC_0075.JPG

[+]
09. 11. 2015

KOVOZOO v REC Group

Článek z blogu QI. [ více ]
17. 09. 2015

M.I.S.S. oslavila 25 let

Aktualita převzatá z DC Conceptu [ více ]
11. 09. 2015

M.I.S.S. slaví 25 let

Když začínali, Česká republika ještě neexistovala. Společnost M.I.S.S., která vyvíjí, implementuje a dodává ICT řešení včetně ERP systémů, své první zakázky dodávala do československých zemědělských podniků. Letos na přelomu srpna a září oslaví firma z Uherského Hradiště 25. výročí svého vzniku.


 

Za čtvrtstoletí
existence M.I.S.S. přenesla své zaměření do sféry obchodních a výrobních
společností, začala distribuovat vlastní software A_SYSTEM pro několik
oborových odvětví a zapojila se do partnerské sítě společnosti DC Concept,
která vyvíjí informační systém QI. „Hledali jsme perspektivní produkt vhodný
pro střední a větší zákazníky, což QI splňovalo,“ vzpomíná jednatel M.I.S.S.
Ing. Lubomír Čuma a zároveň dodává, že s QI se jeho společnost stala v
rámci informačních systémů specialistou na výrobní aplikace včetně pokročilého
plánování APS, obchod, logistiku, ekonomiku, účetnictví a výkup i zpracování
odpadů či druhotných surovin.



Do budoucna chce
M.I.S.S., která pomohla více než 5 000 zákazníkům, společně se svými dceřinými
společnostmi, pokračovat v nastavených trendech a osvědčených
principech. „Komplexní řešení i nadále stavíme na ověřených značkových
produktech, kromě QI jsou to ještě servery IBM a Lenovo, software Microsoft
nebo tisková řešení Konica Minolta,“ doplňuje Čuma.



Dalším ze
strategických cílů je i budování a udržování dobrých vztahů se zákazníky, mezi
nimiž můžeme najít například společnost Kovokon, která vyrábí díly pro letecký
průmysl, nebo celosvětového vývozce automobilového elektropříslušenství
Magneton.

 

[+]
02. 04. 2015

Ukončení podpory QI pro Windows XP

Podpora QI pro Windows XP bude ukončena od verze 88

Množí se dotazy na téma, do kdy bude poskytována společností DC Concept a.s. podpora produktu Windows XP pro QI. Vzhledem k tomu, že Microsoft již podporu tohoto produktu ukončil před rokem tak oficiálně s ročním předstihem oznamujeme, že podpora Windows XP ze strany DCC pro QI bude trvat do dubna 2016.   

Od verze 88.0 nebude ze strany DC Concept a.s. garantován běh QI na Windows XP. Pro provoz QI bude možné nadále využívat produkty vyšších verzí, tedy Windows 7, 8, 8.1 atd.     

Děkujeme za pochopení. 

Tým oddělení podpory DC Concept a.s. 

 

[+]
30. 03. 2015

DEN ZEMĚ 2015 REC Group

I v letošním roce jsme partnery DNE ZEMĚ pořádaného společností REC GROUP

 



TISKOVÁ ZPRÁVA



 



DEN ZEMĚ POD MAJÁKEM OPĚT
NABÍDNE EKOLOGICKOU ZÁBAVU PRO MALÉ I VELKÉ



 Ve
Starém Městě – 13. března 2015
– Už jen pár týdnů, potažmo dnů, zbývá do
největšího světového ekologického svátku – DNE ZEMĚ, který letos poosmé oslaví také
ve Starém Městě ve společnosti REC Group. Slavit se tu bude tři dny – od 23. do
25. dubna 2015. První den bude patřit mateřským školám, druhý den školám
základním, třetí den pak tradičně veřejnosti.



 DEN
ZEMĚ PRO ŠKOLY



Smyslem
akce je obohatit malé návštěvníky o nové poznatky a pomoci jim formovat
ekologické myšlení od nejútlejšího věku.
Tisíce přihlášených dětí ze Zlínského a
Jihomoravského kraje si užijí nejen typických atrakcí EKOLANDu, jakými jsou originální
KOVOZOO, maják ŠROTÍK, loď NADĚJE či atraktivní zákoutí rozlehlé zahrady
případně stylového Kongresového centra. Pro ty nejmenší budou v Pohádkové
zahradě připravena soutěžní pohádková stanoviště, pro ty školou povinné EKOOLYMPIÁDA
(stanoviště kolektivních systémů ELEKTROWIN, EKOLAMP, ASEKOL, ekologického
centra ŽABKA, přírodovědného centra TRNKA a všech dceřiných společností
holdingu REC Group), pro všechny pak skákací hrady a trampolíny, malování na
obličej, tvořivá dílna nebo stanoviště  ZOO
Hodonín a papouščí ZOO z Bošovic. Samozřejmostí jsou nejrůznější hry,
soutěže a pohybové aktivity (Smajlíkov, DDM Šikula, SVČ Klubko, TC Staré Město)
nebo zábavný animační program s kouzelníkem Jiřím Hadašem. Vláček
STEELINKA je proveze areálem, z výšky si jej mohou prohlédnout
z nových vyhlídkových lávek. V Kongresovém centru na děti čekají hned dvě
expozice – jednak tematická interaktivní výstava o ekologické stopě UNESE ZEMĚ
NAŠE KROKY?, která pojednává o tom, jak jednotlivec či společnost zatěžují svou
existencí planetu Zemi a také výstava VODA – ZDROJ ŽIVOTA. Na lodi NADĚJE bude
vyhrávat pirátská hudba a nefalšovaní piráti se postarají o pirátské i
ekologické soutěže.



 DEN
ZEMĚ PRO VEŘEJNOST



Veřejnosti
se brány areálu společnosti REC Group otevřou v sobotu 25. dubna
v 11:00 hod. Primárním cílem oslav pod
majákem bude tradičně zábava a atraktivní kulturní vyžití pro malé i velké – to
vše s významným ekologickým posláním. Řada her, zábavných i adrenalinových
programových prvků, prezentací i upomínkových předmětů návštěvníkům nenásilnou
formou připomene, kterak často nevědomky sami sobě škodí, když ničí životní
prostředí a nepřispívají k jeho ochraně. Dozvědí se spoustu zajímavostí a
mnohdy si i odnesou jednoduchý účinný návod, kterak se chovat ekologicky – a to
nejen v tento vzácný den, ale každičký běžný den jejich života.



 Záštitu
nad akcí převzali
senátor Ivo Valenta,
hejtman Zlínského kraje Stanislav Mišák, starosta Uherského Hradiště Stanislav
Blaha a starosta Starého Města Josef Bazala
. Hlavními partery jsou
společnosti
Rumpold a Škoda Auto.



  



PŘEKONEJME
REKORD!



Tradičním vstupným na akci je vysloužilý elektrospotřebič. Veškeré
atrakce v areálu jsou na DNU ZEMĚ zdarma. Také letos bude snahou všech
zúčastněných překonat zajímavý ekologický rekord. Tentokrát se bude jednat o rekord
ve sběru žehliček.
Všichni,
kdo zpytují svědomí, že matičku Zemi celý rok zatěžují odpadem, si to u ní nyní
můžou alespoň trošičku vyžehlit.



 Spoustu atraktivní
zábavy návštěvníci naleznou na stanovištích společností EVERLIFT, HAMÉ, UHS
JAKOS, NWT, NET, NAVLÁČIL, KOVOHUTĚ PŘÍBRAM a ARAVER (jízda zručnosti
s vozy Škoda). Malé i velké kluky zaručeně nadchne velká motokárová dráha.
Své ekologické znalosti si děti můžou vyzkoušet v  EKOOLYMPIÁDĚ (vedle společností EKOKOM,
EKOBAT, EKOLAMP a ELEKTROWIN se tu budou ve velkém stylu prezentovat všechny
dceřiné společnosti REC Group – KOVOSTEEL RECYCLING, RPG RECYCLING, GELPO,
NEOMA RECYCLING, MODRÝ KVÍTEK, STEELMET a OTR RECYCLING). Veselou atmosféru
jistě dotvoří DJ Marek Toman a moderátorka Markéta Janíková ve své show Rádia
Zlín, ve které se bude soutěžit např. v karaoke. Radost mnohým jistě udělá
fotokoutek, tombola, koloběžky, nafukovací atrakce, malování na obličej, lukostřelba,
opékání špekáčků nebo jízda na ponících.  V zahradě budou na děti opět čekat
pohádkové postavičky a loď ožije piráty. 
Děti si zatančí, pobaví a něco se přiučí v animačním ekologickém
programu s Jirkou Hadašem. Na stanovišti firmy KOVOSTEEL RECYCLING vám
předvede ve své exhibici nevídané kousky silák ŽELEZNÝ ZEKON. Nebude chybět ani
tradiční bagrová show a pod rukama šikovných kovářů opět vzniknou nová zvířátka
do Kovozoo.



 Dárečky i lahůdky
nakoupíte na bohatém jarmarku. Hlad zaženou a chuťové pohárky potěší na DNU
ZEMĚ nejen příznivci zdravé výživy, ale také milovníci zabijačkových specialit
nebo vyznavači poctivé italské kuchyně. Šlapáním na kole si zájemci mohou
zábavně vyrobit vlastní džus. Ve vagonu si vychutnáte výborné bio čaje od firmy
SONNENTOR.



 V Kongresovém
centru se uskuteční vernisáž vítězných obrázků z výtvarné soutěže „UNESE ZEMĚ
NAŠE KROKY?“ a jejich malým, šikovným autorům budou předány ceny a diplomy.
Vedle již zmiňované výstavy VODA – ZDROJ ŽIVOTA můžou návštěvníci zavítat do
vědecké kavárny, kterou bude provozovat ZŠ ČTYŘLÍSTEK a děti si zde mohou
vyzkoušet chemické pokusy, logické hry a hlavolamy. Pod taktovkou KINA HVĚZDA
vznikne v učebně Kostkárna BIJÁSEK pro děti. Společnost REC Group se vám
také pochlubí novými sklepními prostory, kde vás budou čekat další výstavy a
zajímavosti.



 PŘÍRŮSTEK
S HVĚZDNÝMI KMOTRY



Ani o křest nového
přírůstku v KOVOZOO letos návštěvníci DNE ZEMĚ nepřijdou. Prozradit
můžeme, že nepůjde o žádného drobečka. Jeho přivítání na svět bude provázet
bujará show se spoustou zábavy zejména pro děti. Jeho kmotrem bude kapela Děda
Mládek Illegal band. Vedle jejich hvězdného vystoupení se na pódiu
v zahradě představí kapela Sory a sbor Svatý Pluk.



 Pamatováno bylo
také na dobročinnost. V letošním roce budou podpořeny tyto organizace:
Charita Sv. Anežky v Otrokovicích, Diakonie ČCE - středisko CESTA a Centrum
pro rodinu a sociální péči Hodonín. Rozhodli jsme se také podpořit slečnu
Kristýnku Petříkovou ze Štípy u Zlína, která trpí mozkovou obrnou.



 



Na Den Země jste
všichni srdečně zváni a již nyní se na vás těšíme!



 Ing. Monika
Ondruchová, koordinátor akce, tel: +420 775 704 372, email:akce@recgroup.cz



Web: www.recgroup.cz, denzeme2015.cz

 

PLAKAT 2015-1.jpg

[+]
20. 02. 2015

Workshop NOVINKY v QI 2015

Ve čtvrtek 19. 2. 2015 jsme společně s výrobcem IS QI, společností DC Concept a.s. uspořádali již 12. workshop NOVINKY v QI.


Na workshopech NOVINKY v QI pravidelně informujeme naše zákazníky - uživatele IS QI s MISS jednak o důležitých změnách vyvolaných legislativou a jednak o zajímavých novinkách v QI rozšiřujících funkčnost,které vylepšují uživatelské rozhraní a zefektivňují ovládání programu.

Do stylového prostředí Kongresového centra REC Group letos příjelo více než 50 uživatelů QI a to jak z místních firem, tak i ze vzdálenějších regionů, například z Pardubic, Dubicka, Sokolnice, Lipníku nad Bečvou,... 

Dopolední prezentace i poobědové diskuse a konzultace provázela uvolněná a tvůrčí atmosféra. Účastníci si odnášeli nejen zajímavé poznatky, ale i sadu užitečných materiálů.

Součástí workshopu byla i malá ukázka nejnovějších modelů tabletů, notebooků a serverů IBM z nabídky dceřiné společnosti MISS Centrum.

Děkujeme všem za aktivní účast na letošním workshopu a těšíme se na příští. 

 

NaWeb01.jpg

NaWeb03.JPG

NaWeb04.JPG

NaWeb08.JPG

NaWeb09.JPG

NaWeb06.JPG

NaWeb02.JPG

NaWeb05.JPG

NaWeb04.JPG

NaWeb07.JPG

[+]
09. 02. 2015

Akvizice společnosti inSophy

Společnost DC Concept a.s. oznámila, že se 9. února stala v souladu
se strategickým plánem rozvoje stoprocentním vlastníkem společnosti inSophy s. r. o.
Začlenění inSophy do DC Conceptu zajistí integraci softwarového řešení Plantune do QI
a posílení teamu o odborníky na oblast pokročilého plánování výroby.

Libor Hofmann, generální
ředitel společnosti DC Concept:

„Tímto krokem se stáváme
jednou z mála firem, které dokážou nabídnout komplexní informační systém obsahující
pokročilé plánování výroby (APS) – vytváříme tak předpoklady pro další upevnění
pozice DC Conceptu na trhu s ERP. Oficiální tisková zpráva bude zveřejněna v následujících
dnech.“







 

 

 

[+]
01. 06. 2014

Insolvenční rejstřík na vyzkoušení

Pro stávající zákazníky nabízíme možnost vyzkoušení Insolvenčního rejstříku v QI zcela zdarma.

Máte informace o
solventnosti obchodních partnerů a zaměstnanců opravdu včas?



Pohlídejte si své peníze.
Okamžité informace o insolvenci obchodních partnerů i zaměstnanců jsou přímo v
QI.



S QI snižujete riziko obchodu s
nesolventní firmou.



QI šetří čas a peníze, vše automaticky kontroluje za Vás.



Zápůjčku na vyzkoušení Insolvenčního rejstříku Vám vyřídíme na dva měsíce zdarma.

Akce je platná od 2.6.2014 –
31.7.2014.



 



Co Insolvenční rejstřík v QI umí:- Ověří, zda jsou Vaši partneři v insolvenci,
kontroluje také jejich platební morálku



      - Zobrazí souhrnné statistiky obchodní partnerů i osob, u kterých je zahájeno insolvenční
řízení od roku 2008



    - Ve zpracování Mezd automaticky promítne probíhající
insolvenční  řízení zaměstnance přímo do výpočtu srážek

V případě zájmu můžete použít kontaktní formulář.
 

 

[+]
26. 04. 2014

MISS a QI na Dni Země 2014

Společnost MISS a QI letos podpořili tradiční ekologickou akci Den Země v areálu KOVOSTEEL Recycling ve Starém Městě, jako hlavní partner akce.


 Ve dnech 24. – 26. dubna proběhly v areálu společnosti REC Group /Kovosteel/ ve Starém Městě tradiční oslavy ekologického svátku DEN ZEMĚ. Oslavy byly velkolepé, hojně navštěvované a malými i velkými účastníky velmi dobře hodnocené.
 
Padly hned dva rekordy. Jeden v počtu návštěvníků, kterých dorazilo 9 624. A druhý v počtu odevzdaných mobilních telefonů. „Návštěvníci DNE ZEMĚ ve Starém Městě přinesli celkem 1336 mobilních telefonů, čímž několikanásobně překonali stávající rekord, který doposud držela Praha s 258 mobily!“ potvrdil dohlížející komisař z agentury Dobrý den z Pelhřimova, pan Juračka. 

Tisková zpráva pořadatele.

 

Čekání před Porodnicí

Stánek MISS s QI

Soutěže MISS s QI

U stánku bylo živo

[+]
08. 11. 2012

Nové pracoviště společnosti MISS na Studentském náměstí

Od pondělka 12.11.2012 najdete všechny pracovníky společnosti M.I.S.S., spol s r.o. na nové adrese:
Studentské náměstí č. 1531
686 01 Uherské Hradiště
(bývalá vojenská kasárna)


Je to i nová korespondenční adresa společnosti.


 


Sídlo společnosti zůstává na původní adrese Mlýnská 1228, UH.


Na Mlýnské nadále zůstává prodejna výpočetní techniky MISS Centrum a během týdne se tam opět přestěhuje i servis počítačů a kopírek – vše v přízemí budovy.


 


Věříme, že nové dispozice provozoven zlepší dostupnost a kvalitu našich služeb.
mapa

 

[+]
14. 09. 2012

Případové studie RAMET a ICM

Nově se Můžete podívat na případové studie implementace IS QI ve společnostech RAMET C.H.M., a.s. a ICM s.r.o.. [ více ]
25. 05. 2012

QI prověřeno auditorem

Společnost DC Concept a.s. nechává správnost aplikací QI pravidelně posuzovat nezávislým auditorem. Informační systém QI vytváří a aktualizuje podle platných právních předpisů ČR.

Informační systém QI byl ověřen 14. května 2012. Audit ověřil plnění povinností uložených zákonem o účetnictví na vedení účetní evidence informačního systému QI v aplikacích podvojné účetnictví, finance, dlouhodobý majetek a skladové hospodářství.


Audit zahrnoval posouzení správnosti programů a použitých postupů, byl proveden v souladu se zákonem o auditorech a Mezinárodními auditorskými standardy a souvisejícími aplikačními doložkami Komory auditorů České republiky.


Audit potvrdil, že aplikace informačního systému QI jsou v souladu se zákonem o účetnictví a navazujícími předpisy platnými v ČR.

 

[+]
29. 06. 2011

Seminář Novinky 2011 s IBM a KONICA MINOLTA

MISS Centrum s partnery prezentovali novinky v IT s projížďkou na Moravě a Baťově kanále.


Z programu (prezentace ke stažení):


  9:15 - 10:00   Servery IBM


10:00 - 10:40   Zálohování dat od IBM


10:50 - 11:20 Samsung - Tenký klient


12:45 - 13:15 KONICA MINOLTA – novinky a akční nabídka


13:15 - 13:45 Proč IBM a KONICA MINOLTA od MISS Centrum?


14:00 - 16:00 Vyjížďka na hausbótu po řece Moravě a Baťově kanálu s občerstvením

Celý den vládla pohodová atmosféra, viz foto.

 

PICT1235.JPG

PICT1213.JPG

PICT1217.JPG

IMAG0131.jpg

PICT1241.JPG

PICT1244.JPG

PICT1206.JPG

IMAG0133.jpg

PICT1205.JPG

IMAG0125.jpg

IMAG0134.jpg

IMAG0118.jpg

29062011360.jpg

PICT1186.JPG

[+]
23. 06. 2011

Kontakty na ÚP UH pro Vzdělávejte se pro růst!

Úřad práce v Uherském hradišti určil kontaktní pracovníky pro vyřizování dotací z programu Vzdělávejte se pro růst!

Pro přijímání žádostí a s konkrétními dotazy se obracejte na tyto pracovníky kontaktního pracoviště ÚP ČR v Uherském Hradišti :
 


Ing.Jana Jestřabíková
Tel.:    950 170 259
Mail:  jana.jestrabikova@uh.mpsv.cz
 


Ing.Tomáš Semenka
Tel.:  950 170 273
Mail: tomas.semenka@uh.mpsv.cz


Další informace jsou v rubrice Vzdělávejte se pro růst!.

 

[+]
22. 06. 2011

Poradenství – Výzva I – 2. pokračování

Dnem 1. září 2010 bylo vyhlášeno pokračování Výzvy I k předkládání projektů v rámci programu podpory Poradenství.

 V tomto programu mají malé a střední podniky šanci čerpat dotace na služby poradců, které si mohou samy vybrat vzhledem k individualitě své podnikatelské činnosti či zamýšlené oblasti inovace. Poradenská činnost by pomocí zpracované analýzy a studie měla vést k navržení inovace v daném podniku a tím i ke zvýšení jeho konkurenceschopnosti. Příjem žádostí o dotaci je časově omezen.


Příjem elektronických registračních žádostí bude zahájen 1. července 2011 prostřednictvím internetové aplikace eAccount a bude ukončen 14. října 2011. Začátek příjmu plných žádostí byl stanoven na 1. srpna 2011, ukončení příjmu plných žádostí je plánováno na 9. prosince 2011. Plánovaná alokace pro tuto výzvu je 50 mil. Kč.


Správce programu si vyhrazuje právo předčasně ukončit příjem registračních žádostí v případě, kdy finanční objem podaných registračních žádostí významně přesáhne částku plánované alokace na tuto výzvu. Vzhledem k tomu doporučujeme nenechávat podání registrační žádosti na poslední chvíli a v případě zájmu podat RŽ co nejdříve. O výsledku hodnocení jednotlivých projektů jsou žadatelé informováni průběžně po ukončení hodnocení jednotlivých projektů v rámci Výzvy I – 2. pokračování.


Hlavní změny oproti předchozí Výzvě



  • Přísnější pravidla pro výběr poradců - U všech zakázek, jejichž předpokládaná hodnota je vyšší než 500 tis. Kč bez DPH, musí být provedeno výběrové řízení v souladu s Pravidly pro výběr dodavatelů; dílčí plnění je v rámci výběrového řízení možné. (Platí to pro případy, kdy je v projektu více než jeden poradenský subjekt)
  • Ze seznamu podporovaných CZ-NACE bylo odstraněno CZ – NACE 70.00 Činnosti vedení podniků, poradenství v oblasti řízení

Přílohy společné pro všechny programy OPPI naleznete na stránce Společné přílohy dotačních programů OPPI.


Odpovědi na nejčastěji kladené otázky naleznete zde 

Uvedené informace jsou převzaty z
http://www.czechinvest.org/poradenstvi-vyzva-i-2-pokracovani


Další informace jsou v rubrice Poradenství.

 

[+]
09. 06. 2011

Vzdělávejte se pro růst!

Vyčerpejte od úřadu práce až 100% dotace na školení a mzdu vašich zaměstnanců na na náklady školení v projektu Vzdělávejte se pro růst!


Projekt „Vzdělávejte se pro růst!" bude realizován v období 31.5.2011 - 31.7.2013, přičemž vzdělávací aktivity musí být ukončeny k 31.5.2013.

Na realizaci projektu byla z Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost vyčleněna částka 850 000 000 Kč.


Cílem projektu „Vzdělávejte se pro růst!“  je podpora zaměstnavatelů, kterým se podařilo překonat hospodářskou recesi a v současné době realizují svoji činnost v odvětvích s předpokladem růstu a s významným podílem na tvorbě HDP.


Projekt je určen pro všechny typy podniků (malé, střední i velké) ve vybraných odvětvích
- strojírenství,
- stavebnictví,
- nezávislý maloobchod (v tomto případě jen malé a střední podniky),
- pohostinství, gastronomie,
- terénní sociální služby,
- odpadové hospodářství



Další informace jsou v rubrice Vzdělávejte se pro růst!.

 

[+]
09. 03. 2011

Tisková zpráva - QI se silou 氣

První elastický informační systém změnil vizuální styl komunikace. S novou grafikou se
může veřejnost seznámit již v těchto dnech v rámci outdoorové kampaně – Použij sílu QI.


 


Výrobce systému, společnost DC Concept a. s., převlékla QI do moderního hávu. Zenová atmosféra, pozitivní energie a životní síla bude spojovat všechny materiály informačního systému QI.


Chytrým dvojsmyslem propojil v reklamní kampani výrobce název informačního systému QI /čteno: QI/ s čínským znakem pro pozitivní životní energii QI /čteno: či/. Novým vizuálem chce DC Concept komunikovat stabilitu softwaru QI, sílu jeho technologie a pevné postavení výrobce na trhu.


Od inovace jednotného vizuálního stylu značky si výrobce slibuje především příliv pozitivní energie nejen směrem ke stávajícím zákazníkům, ale i k partnerské síti a případným zájemcům o informační systém.


Pro zvětšení klikni na náhled na inzerát:

 

QI_inzerce_2011.jpg

[+]
08. 02. 2011

Seminář Novinky v QI

Rezervujte si termín na středu 2.3.2011. Připravujeme seminář o novinkách a změnách, které jsou k dispozici v aktuální verzi QI v72.2. Součástí bude i informace DC Conceptu o plánu na rok 2011 a předvedení využití kopírky KONICA MINOLTA k jednoduché archivaci dokumentů.

Předpokládaný program semináře:


  9:00 - 9:10     Zahájení


  9:10 - 9:45     Nepřehlédnuli jste tuto funkčnost QI ---- finance a podvojné účetnictví


  9:45 - 10:15   Nepřehlédnuli jste tuto funkčnost QI ---- mzdy a personalistika


10:15 - 10:45   Nepřehlédnuli jste tuto funkčnost QI ---- prodej, nákup , sklady


10:45 - 11:00   Přestávka


11:00 - 11:35   Nepřehlédnuli jste tuto funkčnost QI ---- ostatní moduly


11:35 - 12:15   Představení – Kapacity, úkoly a plán práce s propojením na MS Outlook


12:15 - 13:00   Oběd


13:15 - 13:40   Připravované novinky pro rok 2011


13:40 - 14:15   Skenování a digiralizace dokumentů od KONICA MINOLTA


14:15 - 14:25   Práce s obecnými přílohami v QI


14:25 - 15:00   Diskuse


Seminář se uskuteční v Klubu kultury v Uherském Hradišti. 

Seminář je koncipován pro uživatele IS QI, ale není to podmínkou. Pro zákazníky s platnou servisní smlouvou bude seminář včetně oběda a materiálů bezplatný, pro ostatní bude zpoplatněn.

Pozvánku s definitivním programem a přihláškou budeme rozesílat v příštím týdnu.

 

[+]
04. 02. 2011

Popis změn QI do verze 72.2

Byl zveřejněn popis změn IS QI od verze 63 do aktuální verze 72.2.


Jedná se jednak o změny z důvodů legislativních změn v 2011, jednak o popisy nových funkčností dostupných v aktuální verzi QI.  

Popisy jsou rozděleny do 9 souborů pdf podle modulů:
1-finance_popis_změn63_722
2-mzdy_zmeny63_722
3-sklady_zmeny63_722
4-prodejanakup_zmeny63_722
5-ostatni_zmeny63_722
6-technologie_zmeny63_722
7-majetek_zmeny63_722
8-výroba_zmeny63_722
9-servis_udrzba_zmeny700_722

Soubory jsou přístupné na našem ftp serveru v adresáři "Popis_zmen_v63-v72.2". Zpřístupnění informací se uživatelům IS QI poskytuje na základě platné smlouvy o poskytování služeb nebo smlouvy HOT-LINE. Případné dotazy můžete směrovat na qi@missuh.cz.

 

[+]
26. 10. 2010

50 milionů na konzultace podnikatelských projektů

Malé a střední podniky do 250 zaměstnanců mohou získat dotaci v hodnotě až 500 tisíc korun na odborné konzultace, které pomohou zdokonalit jejich podnikání.

Nabízí jim to program Poradenství, který je součástí Operačního programu Podnikání a inovace. Podmínky získání finanční podpory v prodloužené výzvě tohoto programu zveřejnilo Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR.

 Cílem programu je napomoci k rozvoji malých a středních firem prostřednictvím spolufinancování služeb poskytovaných externími poradci. Každý podnikatel, který chce rozvíjet svoji firmu, určitě někdy uvažoval o možnosti konzultace svých plánů s odborníkem. Zejména ty nejmenší podniky ale často narazily na nedostatek financí, popřípadě se už alokované peníze nakonec rozhodly využít jinak. Program Poradenství je tu právě pro ty firmy, které se chtějí zlepšovat a rozhodly se proto požádat o pomoc kvalifikovaného poradce. Díky dotaci teď budou moci získat zpět až 50 procent vynaložených nákladů.


 Dotaci od 100 do 500 tisíc korun mohou získat firmy, které se rozhodnou využít služeb externích konzultantů pro rozvoj svého podnikání. Podpořit lze konzultace zaměřené na vylepšení stávajících výrobků či služeb nebo zdokonalení firemních procesů, které pomůžou například inovovat výrobní proces nebo zmodernizovat způsob distribuce výrobků či služeb. Dotací je možné pokrýt i poradenské služby zaměřené na organizační inovace, třeba na zefektivnění komunikace se zákazníkem. Poslední podporovanou oblastí je poradenství za účelem marketingové inovace jako změna designu výrobků nebo poradenství k nové komunikační strategii. V rámci projektu nelze financovat pravidelné poradenské služby, jako třeba daňové poradenství nebo standardně poskytované právní služby.


 O finanční podporu mohou od 1. října 2010 do 31. ledna 2011 žádat podniky s maximálně 250 zaměstnanci, které působí v regionech České republiky, mimo území hlavního města Prahy. Úspěšné projekty si mezi sebe rozdělí dotaci v souhrnné hodnotě 50 milionů korun, 100 – 500 tisíc na jeden projekt. Každý podnik může do aktuální výzvy přihlásit pouze jeden projekt.

Pro další informace nahlédněte na: http://www.czechinvest.org/poradenstvi-vyzva-i

 

[+]
06. 09. 2010

QI na konferenci Svět informačních systémů - SIS 2010

Ani v letošním roce si zástupci informačního systému QI nedají ujít prestižní konferenci Svět informačních systémů. DC Concept v letošním roce toto pravidelné setkání odborníků z oblasti IT podpoří v roli generálního partnera.
Zástupci QI se objeví na pódiu hned několikrát a představí jej jak z pohledu výrobce, tak z pohledu zákazníka i partnera.

Jaké klíčové změny přinesla zákazníkům implementace systému QI, a jak ovlivnila celkové hospodaření firmy, naznačí účastníkům hned první den v 15:55 Ing. Zdeněk Procházka, ekonomický náměstek společnosti Vodovody a kanalizace Vyškov. S QI pracuje již řadu let a podělí se o zkušenosti s informačními systémy v oblasti Vodárenství.

Zkušenostem s využíváním informačních technologií ve výrobních a obchodních organizacích bude následně věnována panelová diskuze, která začne v 16:55 a uzavře tak první konferenční den.  Za zákazníky QI vystoupí Ing. Jaroslav Čítek, vedoucí informačních technologií ze společnosti Krahulík-Masozávod Krahulčí.

Závěru konference patří obvykle to nejlepší a právě poslední přednáška bude patřit generálnímu řediteli společnosti DC Concept, Ing. Janu Melzerovi. Ten vystoupí spolu se členy partnerské sítě, kteří představí principy rovnocenné spolupráce v partnerské síti QI. Zda je možné v obchodě spolupracovat a nekonkurovat si a jak probíhá takový obchod v praxi se účastníci dozví ve 14:00.
Oficiální tečku za dvoudenní konferencí udělá poslední panelová diskuze nad trendy českého ERP trhu. Konference naváže na přednášku DC Conceptu a její začátek je plánován na 14:25. Za DC Concept vystoupí v diskuzi její generální ředitel, Ing. Jan Melzer, který bude spolu s ostatními účastníky diskuze debatovat o problémech i výzvách, které současná situace na našem trhu přináší.

7. ročník konference Svět informačních systémů 2010 se bude konat 16. – 17. září 2010 v brněnském hotelu Voroněž. Podrobné informace o konferenci najdete na webu svetis.cz.

 

[+]
18. 06. 2010

QI Shop zabodoval v soutěži IT Produkt 2010

Internetový obchod informačního systému QI si řadou svých unikátních vlastností probojoval cestu do finále IT Produkt roku 2010

Druhé kolo IT Produktu roku 2010 zná své finalisty. Soutěže se pravidelně účastní leadeři českého IT trhu se svými nejlepšími produkty.

V soutěži, kterou vyhlašuje redakce IDG, byla hlavním kritériem, podle kterého porota hodnotila přihlášené produkty, jejich odlišnost od konkurence. Nově upravený QI Shop díky řadě unikátních vlastností, kterými vyniká před konkurencí, zaujal porotu natolik, že jej poslala do finále. QI Shop společnosti DC Concept soutěží v kategorii informační systémy a je jediným e-shopem, který se do finále probojoval.

QI Shop slouží jako objednávkový či on-line katalog pro odběratele ve vztahu B2B. Využíván je také k provozování internetového obchodu pro koncové uživatele, tedy ve vztahu B2C.  QI Shop není propojen s informačním systémem QI, ale je vyvinut na stejné platformě, stejným CASE nástrojem – QI Builderem. Díky tomuto vztahu je s informačním systémem naprosto kompatibilní a nepotřebuje žádné propojovací můstky.

Ojedinělý e-shop, obsahuje velké množství funkcionalit a splňuje veškeré současné požadavky na e-business. Usnadňuje práci správcům, kterým odpadají například problémy s přepisováním a se synchronizací dat, i odběratelům, kterým nabízí intuitivní ovládání, snadné vyhledávání a pestré, uživatelsky zaměřené funkce.

Závěrečné finále soutěže IT Produkt roku se uskuteční na podzim letošního roku, kdy z každé ze šesti kategorií vzejde absolutní vítěz.

 

[+]
20. 05. 2010

Nečekaný nárust prodejů QI začátkem roku

Jarní prodeje, od kterých se, vzhledem ke stále trvajícím dopadům hospodářské krize, neočekával překotný růst počtu zákazníků, přinesly informačnímu systému QI své ovoce již v těchto dnech.


SYSTÉMU QI SE PRODALO O TŘETINU VÍC


Tisková zpráva společnosti DC Concept a.s. z 20. května 2010
 


„Překročili jsme plánovaný počet „jarních“ zákazníků zhruba o třetinu a ještě nemáme konec sezóny.“, okomentoval úspěch společnosti DC Concept výrobce informačního systému QI - obchodní manažer Zdeněk Kopřiva. „Tento nárůst pravděpodobně předpovídá oživení trhu s informačními systémy. Co je však pro nás adekvátním měřítkem, jsou loňské statistiky a musíme říct, že i v porovnání s nimi je nárůst zákazníků vyšší o 16%. Tato informace je pro nás samozřejmě potěšující.“, dodal Kopřiva.


Pozitivní informace hlásí DC Concept i ze Slovenska, kde došlo v prvním čtvrtletí k meziročnímu nárůstu prodeje licencí QI o 60%. „Nejedná se o žádné zkreslené výsledky, ale o relevantní finanční ukazatele. Našim partnerům se podařil opravdu husarský kousek, kterým bylo dokončení hned několika obchodních případů z loňského roku.“, přiblížil situaci na Slovensku předseda představenstva společnosti DC Concept Jiří Rychetský.


Systém QI byl uveden na trh v roce 2000. Letos slaví QI kulaté výročí působení na trhu informačních systémů. Za tu dobu rozšířilo nejen počet spokojených zákazníků na více jak půl tisíce, ale i počty členů partnerské sítě. „Získáváním kvalitních partnerů se nám daří rozšiřovat i počet zákazníků QI. Bez jejich podpory bychom nebyli schopni se věnovat jen vývoji a neustále QI vylepšovat ke spokojenosti toho nejcennějšího, co máme - našich zákazníků.“, uzavřel informace o situaci v DC Conceptu Zdeněk Kopřiva.

 

[+]
15. 05. 2010

QI Silver Partner 2010

M.I.S.S. opět obhájila titul QI Silver Partner pro rok 2010

Získáním ohodnocení QI Silver Partner také pro rok 2010 v rámci kritérií QI AWARD CZECH REPUBLIC společnosti DC Concept M.I.S.S. potvrzuje, že dlohodobě patří k nejlépe hodnoceným implementačním partnerům sítě společnosti DC Concept v České republice.

 

[+]
29. 04. 2010

Společnost M.I.S.S. se připojila k projektu

Projekt "Vzdělávejte se!" je jedním z protikrizových opatřeních vlády ČR s využitím příspěvků z Evropského sociálního fondu v ČR na rozvíjení zaměstnanosti.
Na základě dohody s úřadem práce se provádí odborný rozvoj zaměstnanců (školení). Po dobu školení ÚP poskytuje zaměstnavateli příspěvek na náklady školení a na mzdy školeným zaměstnancům.


 

[+]
26. 04. 2010

Nová webová prezentace společnosti M.I.S.S.

Byl spuštěn nový web společnosti M.I.S.S. Cílem změny designu webu bylo především zpřehlednění informací pro naše stávající i potenciální zákazníky.
Koncepce vychází z designu webových stránek našeho vlajkového produktu - informačního systému QI.

 

[+]
22. 03. 2010

Ocenění IT projekt roku 2009

Informační systém QI, který dodáváme našim zákazníkům, je součástí oceněného IT projektu.
Ocenění IT projekt roku 2009 získal projekt elektoronické fakturace (IS DOC). Informační systém QI začal podporovat tento formát jako jeden z prvních na našem trhu. Se systémem QI je možné získat formu elektronické fakturace zcela zdarma.
Více informací o ocenění můžete najít na webových stránkách projektu ISDOC nebo informačního systému QI.

 

[+]